EZER SZTORI VAN MÉG, AMIT ELMESÉLNÉNK. AZ EGYIK A TIÉD.

Az ARC-Film szuverén alkotók, szakemberek közössége.

Egymástól függetlenül is dolgozunk a saját területünkön, de a több szakterületet lefedő munkákat mindig közösen csináljuk. És így megy ez már több, mint 26 éve. Az idő és az ügyfelek lojalitása megmutatta, hogy ez működőképes modell. Nem utolsó sorban azért, mivel nem tartunk fenn egy hivatal szerű irodát, elenyésző a rezsiköltségünk.

Ezt az ügyfeleink is díjazzák. Pontosabban spórolnak rajta.

Az ARC-Film alapítási éve 1991.

Ugyanabban a közegben dolgozunk, mint a megbízóink. Pontosan tudjuk, milyen terhek nehezednek a vezetők vállára, ha cégüket fejleszteni szeretnék.

Pontosan tudjuk, milyen szorító érzés naponta megküzdeni a versenytársakkal ebben a turbulens  gazdasági környezetben.
Nap mint nap tapasztaljuk, hogy milyen nehéz a megszokott, biztonságosnak tűnő bevált rutintól elszakadni, és egy kiélezett helyzetben új megoldásokat kipróbálni.

Legerősebb fegyvereink a szakmai felkészültség, a bölcsesség és
a sok évtizedes tapasztalat. Hajtóerőnk a felszabadult, de fókuszált gondolkodás, a siker imádata és némi extrovertáltság.

Gyorsak vagyunk és alaposak. Bónuszként pedig átragasztjuk partnereinkre az optimizmust, hogy a közösen elért siker még

jobb ízű legyen.

HA MÉG EGYSZER SZÜLETNÉNK, UGYANEZT A MUNKÁT VÁLASZTANÁNK.

Vezető munkatársak

Virág Pál

rendező, operatőr

Örök álmodozó, aki mindig valaki más álmait álmodja.

Nem mellékes következmény, hogy sosem lehet tudni, mikor álmodik és mikor éber. Többek megfigyelése szerint azért választotta az operatőri mesterséget, mert a kamera keresőre borulva tud relaxálni egy kicsit, amíg a gép előtt  pereg a jelenet. Ennek ellenére - vagy éppen emiatt - több operatőri díjat nyert, nívódíjakkal van kitapétázva a sötétkamrája.

A beszélgetőtársaira tett ajurvédikus hatása évek során vált közismertté: amíg partnere egyetlen lélegzetet vesz, képes egy komplett kommunikációs tervet elmondani az őskor és a húrelmélet felszínes érintésével. Vizionálásaiból csak akkor zökken ki, amikor mozgóképkultúrát oktat az SZTE médiaszakos hallgatóinak.

Neki köszönhetik az idősebbek a zöld szájú lányt, a fiatalabbak a cuki kiskutyás videót, ami két hónap alatt közel félmillió embert tett kutyabaráttá.

Bátyai Edina

producer

Élő bizonyítéka annak, hogy Rejtő Jenő jövőbelátó volt, ugyanis föltehetően róla mintázta Szőke Ciklon karakterét. Edina finom, polgári neveltetésben részesült, aminek némileg ellentmond, hogy az ország szinte összes középiskolájában eltöltött több, kevesebb időt, míg végül érett lett. Felsőfokú tanulmányai eseménytelenül teltek. A Szegedi Szabadtéri igazgatójaként nem csak a több százezernyi nézőre volt büszke, hanem arra is, hogy három évtizede úgy kezdett ott titkárnőként dolgozni, hogy akkor látott életében először írógépet.

Ha valaki tudja, mit jelent egy létrán a csúcsra jutni, akkor az ő.

Ő az egyedüli ember, akinek az iPhone-ja azért gömbölyödött ki, mert mindenki, aki a színházi és előadóművészi világban számít, benne van. Ennek nemcsak az az örömteli velejárója, hogy bármikor bárkit le tud szervezni egy produkcióra, hanem az is, hogy gyakorlatilag bármelyik színdarabra tud szerezni szakmai jegyet.

Naná, hogy producer lett!

Művésznevén Macibácsi

 

Kovács úr a Magyar Televízióban töltött évek után lecsapott a Szegedi Tudományegyetem TV stúdió és Média

Laborjának vezetői státuszára. Pályáján ez nem jelentett filmszakadást, és nem csak azért, mert időközben áttértünk

a videóra. Az oktatás mellett Kovács úr aktív operatőrünk. Sajnos, vagy hála istennek neki köszönhetjük, hogy konkurenseink százait nevelte ki, és nem úgy néz ki, mintha abba akarná hagyni filmes kommunikátor-palánta nevelő programját. Különleges velejárója, hogy szálfa termetének köszönhetően a drónfelvételek többségét kézből meg tudja csinálni. Kicsit felülről szemléli ezt az egész filmezés-bizniszt.

Kovács M. Zoltán

operatőr

Irodalom- és történelemtanárnak készült, aprólékos dokumentátor és vadzseni lett.

A napközben robotikusan precíz ember estére felrobbanó fekete lyukká válik, zúzós zenét hallgat, több zenei blogot vezet, közben korrektúráz, ha kell (kell), szövegeket ír.

Neki köszönhetjük egy Rómeó és Júlia recenzióban megjelent fordulatot, amikor a darab drámai csúcspontját úgy summázta, hogy "rájöttek, hogy szer van a palacsintában".

Humánus indíttatásból Lajos megalkotta a "telefon nélküli vezeték" alternatív koncepcióját azoknak a lúzer júzereknek, akiknek még egy entry level vezeték nélküli telefonra sem telik.

Végül, de nem utolsósorban tudomásunk szerint ő volt a világon eddig az egyetlen, akinek sikerült
a "balzsamos nyári esték" kifejezést egy traktorgumi reklámban hatásosan elhelyezni.

Matyi Lajos

szövegíró

Janos Geng

VFX designer, utómunka

Az egyetlen úriember a társaságban, előretolt helyőrségünk, mert 1500 kilométerrel közelebb lakik Hollywoodhoz, mint mi. Londonban dolgozik. Jószerével neki köszönhetjük, hogy az átlagosan 8-10 szeres túlforgatott anyagainkból képes összerakni azt az egy filmet, amit az ügyfélnek is megmutatunk. Ha nem teázik, akkor átugrik Berlinbe, mert utómunkát oktat a Kelle Filmakadémián. (Még egy ember, aki konkurenseket nevel!)

Ha holnap Londonban kéne forgatni, veheted úgy, hogy meg van oldva. Ha holnapután Berlinben, akkor az is.

Otthonosan mozog a 3D világában, és a londoni földalattin is.

Annyira régi kolléga, hogy már ajándékot se hoz, amikor valami munka mégis csak hazaszólítja.

Évekig volt a Friderikusz produkciók mozgóképes háttérembere, függetlenként dolgozott az RTL-nek.

Végül is nem csoda, hogy meg sem állt Londonig.

ILYEN PICIKÉK

OLCSÓ, VAGY DRÁGA?

Alapvetően mi magunk nem tudjuk megítélni. Árképzésünk tükrözi, hogy hova pozicionáljuk magunkat, és hogy mit tartunk arról, mekkora értéket tudunk nyújtani az ügyfeleknek.

 

Az ARC-Filmet 1991-ben alapítottuk,

szóval annyira nem lőhettünk mellé...

Még a reneszánsz korából maradt fenn az anekdota, hogy egy ismert festő sohasem

adta el az egyik képét a megrendelőnek, mert az sokallta a négyzethüvelykenkénti árat.

A festőt Leonardo da Vincinek hívták, a képet pedig Mona Lisaként ismerjük ma.

A 77x53 centiméteres festmény mai ára négyzetcentiméterenként 40,5 millió Forint.

Vállalási díjak

FILMGYÁRTÁS

CONTENT

DESIGN

Először is legyen világos képed arról, hogy mire használnád a filmet, mi a célod vele.

Lehet, hogy csak egy illusztráció kell a blogodba, lehet, hogy egy látványos, korszerű, a nézőket lázba hozó profi anyag kell, mondjuk egy nemzetközi prezentációhoz.

 

Ha nem is filmeztél még soha, azért biztosan érzed, hogy egy felvétel arról, hogy ülsz az íróasztalod mögött és beszélsz pár percig*, az valamivel olcsóbb, ha pedig koronázási szertartás is van benne a Duna jegén, lovasrohammal, az meg kicsit drágább.

*Feltéve, hogy az íróasztalod nem egy antarktiszi kutatóállomáson van

Amatőrfilm

Egyszerű, akár telefonnal felvett film, amit jobb, ha te magad csinálsz. Ettől még futhat be óriási karriert a neten, de a sorsára és az eredményére nem nagyon tudsz befolyással lenni. jelezzük, a Youtube 99 %-át ilyen filmek teszik ki, a nézettségük pedig kimerül a családtagok és a szűk baráti kör számában.

 

Ez ingyen van, de sok eredményt ne várj tőle, a cégedre nézve.

Félprofi film - facebook kampányhoz

Bemutatóterem, üzem, üzlet, vendéglátóhely stb. bemutatása, az átlagosnál sokkal szebb, művészi igénnyel megkomponált, stílusos látványvilággal. Alapszintű vágással, tipografált feliratozással. Archiválásra, facebookra, vagy oktatási céllal, pl. új munkatársaknak. Internetes hype-ot valószínűleg nem hoz, de új vevőket, kipróbálókat igen. (Szépségverseny, hangulatos étterem, közművelődési intézmény kiállítása, látványos gép beüzemelése, új jármű első útja, ilyenek.)

 

Jellemző ár: 150 EHUF - 300 EHUF, idő: 2 - 5 perc.

Profi film - már már reklám. Youtube, Vimeo, facebook, honlap, kivetítő, TV rulez!

Jó minőségű (Full HD) képanyag, professzionális eszközökkel (kamera, világítás, külön hangrögzítés). Profi utómunka, fényeléssel, hangkeveréssel, hangalámondással. Ahhoz hasonló, mint amit a TV magazinokban, vagy tematikus csatornákon láthatsz. Ennek megfelelően akár TV sugárzásra is alkalmas. A referenciafilmek túlnyomó többsége így készül.

 

Jellemző ár: 500 EHUF - 1,2 MHUF, idő: 2 - 5 perc

Prémium film - TV reklám, social média, filmfesztiválok

Csúcsminőségű képanyag (4K), játékfilmekben, pazar videoklipekben látott vizuális hatás. A film pontosan megjeleníti a megírt forgatókönyvet, és azt a hatást kelti, amit előre elterveztél. Professzionális utómunkát különleges effektek (CGI) teszik teljessé, szerzett zenei háttér, profi zörejezés. Rengeteg elismerést fogsz besöpörni a partnereidtől és az őrületbe kergeted a konkurenciádat. Erre a filmedre leszel a legbüszkébb, amíg el nem készítteted a következőt.

 

Jellemző ár: 2,5 MHUF - 10 MHUF, idő 0,5 - 3 perc

(Ezeknél a filmeknél akkora a költség-szórás, hogy a konkrét igény ismeretében készíthető korrekt költségvetés.)

A FILM - A VILÁG LEGJOBBAN MEGTÉRÜLÉSŰ BEFEKTETÉSEINEK EGYIKE

(Ez kép tartalmazza az egész életművünket. Persze, kicsit átvariálva.)

Látjuk, hogy tiszteletre méltó szövegíró kartársaink a "leütések" vagy "karakterek" számára vetítve adják meg az áraikat. Világos, hogy sok ügyfélnek megfoghatóbb a "darabár", de kreatív produkcióknál ez teljesen félrevezető.  Első sorban azért, mert nem a karakterek képezik az értéket, hanem az összefüggések, amik szerint rendezzük őket. Vagyis a tartalom, a mondanivaló. (A "Nemzeti dal" 910 karakter, Petőfi mai áron éppen 1848 forintért tudná eladni.)

Szóval, ha karaktereket és leütéseket akarsz rendelni, ne is olvass tovább, mert itt olyat nem találsz.

Hírlevél

Basic

Arra, hogy tudasd a vevőiddel az aktuális akcióidat, vagy jelezd feléjük, hogy hamarosan valami újdonság érkezik,

arra ne foglalkoztass külsős szövegírót. Annyi tudást az internetről is fel lehet csipegetni, hogy ezt magad, vagy egy munkatársad megoldja.

Haladó - kampány

A hírlevél a rögzített kommunikációs stratégia része, pl. edukációs tartalom egy termékcsoport használatáról. Tipográfia alapszintű, képanyag saját, tartalmaz linkeket, visszajelzési lehetőséget.

 

  1. példány:        18 EHUF

  6. példány:        84 EHUF (3-4 hónap alatt)

12. példány:      144 EHUF (8-12 hónap alatt)

PRO - stabil, VIP ügyfeleknek

Magazinjellegű hírlevél, önállóan alkalmazott kommunikációs eszköz, konkrét ügyfélkörnek.
A havi aktualitásokon túl kitekintés a képviselt iparág/szektor eseményeire, stratégiai fejlesztések kommunikálása, aktuális akciók, kedvezmények, személyre szabott ajánlatok.

Célszerűen havonkénti megjelenéssel. Az időszakra vonatkozó tematikát előzetesen egyeztetjük, a témával kapcsolatos publikációkat követjük. A témaköröket, konkrét adatokat, saját fotókat ügyfél biztosítja.

 

  1. példány:        60 EHUF

  6. példány:      330 EHUF (6 -12 hónap alatt)

12. példány:      540 EHUF (1 év alatt)

Blog szövegírás (blogolás)

Basic - stilizálás

Vannak kimondottan szakmai blogok, amikhez külsős szövegíró sosem fog úgy érteni, mint aki írja, és szakértője a témának.

Stilizálás azonban szárnyakat tud adni a sokszor nagyon szűk célcsoport által érthető szövegeknek. Próbáld ki!

 

Stilizálás, korrektúra: 3 000 HUF/bejegyzés

Haladó - kampánybejegyzések

Van egy működő, karban tartott blogod. Kampányt tervezel. Kéne olyan szöveg, ami felpörgeti a vevőid érdeklődését, úgy, hogy ne legyen bántóan reklámízű. Mi vagyunk a te embereid. Az addigiak stílusához illeszkedő, de dramatikusan felturbózott blogbejegyzéseket írunk, az olvasóid meg elindulnak vásárolni, nehogy lemaradjanak a lehetőségről.

 

  3. poszt:        36 EHUF

  6. poszt:        48 EHUF (1 hónap alatt)

PRO - imázs építés, bevonódás erősítés

Komplex blogszolgáltatás. Elindítunk neked egy blogot, egy évre előre megtervezzük, írjuk, promózzuk, válaszolunk a kommentekre. Vagyis, teljes körűen levesszük ezt a terhet a válladról. Cserébe tartósan épülő, lojális olvasóid lesznek, akik nyilván tőled fognak vásárolni elsősorban.

 

26. poszt:      200 EHUF (6. hónap alatt)

52. poszt:      360 EHUF (12 hónap alatt)

 

Figyelem! Ez az ajánlat nem tartalmaz semmilyen adminisztrátori tevékenységet (tárhelybérlet, karbantartás, stb.)

social power

HAMAROSAN...

Hamarosan!

CONTACT

A KÖLTSÉGEKRŐL

MAGUNKRÓL

Pikk pakk el tudod dönteni, hogy megéri-e velünk dolgoztatnod,

ha tudod, milyen eredményt vagy megtérülést vársz

a tervezett munkától