A pályafutásunkat még filmszalaggal kezdtük, Eclair és Arriflex kamerákkal, ami nem tegnap volt.

Azóta gyakorlatilag már mindent lefilmeztünk egyszer Indonéziától. Mexikóig, filmgyári műteremtől erdei viskóig. Van, amit rengetegszer is.

És attól tartunk, hogy sajnos neked még nem csináltunk filmet.

 CSINÁLTASS EGY JÓ FILMET!

VAGY TÖBBET.

MERT A CÉGEDNEK KÍNZÓAN SZÜKSÉGE LENNE MÁR ERRE A KORSZERŰ ÉS HATÉKONY ESZKÖZRE.

AZ EMBEREK BOLONDULNAK A JÓ VIDEÓKÉRT, A TIED MIÉRT NINCS KÖZTÜK?

ELÉRKEZETT AZ IDŐ, HOGY SAJÁT FILMMEL HÓDÍTSD MEG A VEVŐIDET!

ÁLLUNK RENDELKEZÉSEDRE!

MIÉRT FILM?

MERT EZZEL TUDOD A LEGDINAMIKUSABB HATÁST KIVÁLTANI A NÉZŐBŐL,

A MAJDANI VEVŐDBŐL

Egy filmmel tudod a legkönnyebben elérni, hogy azonosuljon a márkáddal, hogy lojális legyen a terméked, a céged vagy a márkád iránt. Ja, és mert boldog boldogtalan filmet néz és filmet oszt meg az interneten. Miért? A filmek mindennél jobban közvetítik a valóságosság érzését.

Hogy amit a filmen lát a néző az tényleg van, létezik, vagy megtörtént. Egy filmmel sokkal komplexebb élményt tudsz elérni, és - a majdani vevődnek - nem csak az agyára, de a lelkére (érzéseire) is tudsz hatni. Ha jó a filmed, szeretni fogják. És téged is szeretni fognak.

És még egy ok, hogy filmmel kommunikálj a közönségeddel: Rengeteg, töménytelen, elképesztően sok rossz film készül.

 

DE KÉSZÜL NÉHÁNY REMEK FELVÉTEL IS, ÉS AZ EGYIK A TIÉD, A TE CÉGEDÉ LEHETNE!

A REKLÁMFILM

VAN EGY JÓ, SAJÁT REKLÁMFILMED? MOSTANTÓL LEHET!

Van saját reklámfilmed? Van egy olyan jó kis filmed, amit az internet használók egymásnak küldözgetnek mert olyan vicces, megható vagy felkavaró? Olyan reklámfilmed, amiről nem "elkapcsolnak", hanem elküldik a barátjuknak, mert neki is látni kell? Mostantól lehet!

A jó reklámfilm egy szórakoztató, rövid „mese“ felnőtteknek, aminek váratlan a végkifejlete. A jó reklámfilm valóságosnak, elérhetőnek mutatja azt a világot, amiben, és ahogy a nézők (pl. a te vevőid) élni szeretnének.

Jó, ha a filmed kedélyes, viccesen szórakoztató, de nem minden jó film végén tör ki az ember röhögésben. Vannak olyan filmek, amik finoman játszanak a néző érzéseivel, aki nem is arra gondol, hogy reklámot néz,
és észrevétlenül olyan érzelmi zuhatagba kerül, hogy  megborzong, vagy…, vagy már meg is osztja a barátaival.

És ez valóban kreatív ötleten és a hozzáértő, frappáns, de igényes megvalósításon múlik.

KÉNE EGY JÓ REKLÁMFILM? ÖRÖMMEL CSINÁLUNK NEKED EGYET!

REFERENCIAFILM

KIVÁLÓ MINŐSÉG - ALACSONY ÁRAK! IGAZ EZ A CÉGEDRE? BIZONYÍTSD BE!

Csináltass egy jó kis referenciafilmet!

Egy jó referenciafilm élménygazdagságában fürdőzni fog a néző.
Egy jó referenciafilm felér egy ismeretterjesztő film érdekességével, akár a Spektrum is műsorra tűzné. Oda tudja szegezni a nézőt a képernyő elé. Egy jó referenciafilmnek rendkívül sokoldalú
a felhasználhatósága. Közzéteheted a videomegosztó szájtokon és a honlapodon, hogy hitelesítsd az igéreteidet. Átadhatod pendrájvon az üzleti partnerednek. Vetítheted kiállításon, bemutathatod az új kollégáknak, hogy megismerjék a cég működését, kultúráját, vagy az alkalmazott technológiát.

Egy jó referenciafilm kisegíti az üzletkötődet, ha prezentációt tart.

Egy jó referenciafilm üzleti előnyt fog jelenteni azokkal szemben, akiknek nincs, vagy rossz, érdektelen a referenciafilmjük. A te céged létező, szimpatikus, megragadható cégként jelenik meg a néző - a vevő - számára. Amelyik cégnek nincs, vagy rossz a filmje, arra
senki nem lesz kíváncsi.

Rossz referenciafilmet csak egy csoport fog árgus szemekkel nézni:
a konkurenciád.

És csináltatni fog egy jobbat.

IMÁDUNK JÓ REFERENCIAFILMEKET FORGATNI. KÉSZÍTTESS VELÜNK EGYET!

PR FILM

SOKKAL JOBB FEJ A CÉGED, MINT GONDOLjÁK RÓLA!

Első látásra nagyon furcsa keverék film, kicsit imázs, kicsit referencia, kicsit reklám. Ezért kisebb cégek nem is nagyon készíttetnek ilyet.

És mekkorát tévednek!

A PR film azt mutatja be, hogy milyen pozitív hatású a cég jelenléte a piac tágabb könyezetében, vagyis inkább a cég társadalmi szerepvállalásáról, mint az üzleti eredményeiről szól.

Kifejezi, hogy a környezetében élőket nem csupán vásárlóknak tekinti, része, aktív és pozitív szereplője a közösségnek. Hogy a sikerességét nem csupán profithalmozásra használja, hanem forrásokat biztosít olyan célokra, amelyek megvalósulása fontos a vásárlóinak akkor is, amikor épp nem vásárló. Pl. kifest egy óvodát, kirándulni visz hátrányos helyzetű gyerekeket, támogatást ad át, díjat alapít, környezetvédelmi beruházást tervez, ilyenek.

Sokáig egy PR film megjelentetésére az egyetlen lehetőség az volt, hogy a cég marketingese felhívta a "TV-t", hogy valami pozitív aktivitásra készülnek. Ha a szándék jelentősége elérte a tévés szerkesztők ingerküszöbét, kivonult egy stáb és tudósítottak róla.

Az internet - és a nagy sávszélesség - korában a cégek már nincsenek kiszolgáltatva a médiumok műsorszerkesztési elveinek. Csinálnak valami pozitív dolgot és még aznap világgá kürtölhetik az interneten.

A PR aktivitás lassabban hozza az eredményt, nem olyan átütő és nem generál közvetlenül vásárlást. Pedig sok cég - köztük a tiéd is - sokkal több, említésre méltó, pozitív dolgot csinál mint amiről a lehetséges vásárlói tudnak. De PR film híján elesnek attól, hogy szimpatikusak legyenek a vásárlóiknak akkor is, amikor épp nem akarnak eladni nekik semmit.

TEGYÉL JÓT ÉS MUTASD IS MEG! KÉSZÍTTESS EGY SZÍVHEZ SZÓLÓ PR FILMET VELÜNK!

OKTATÓFILM

MAGYARUL A TUTORIAL VIDEO

Nincs ember, aki oktatófilmnek mondaná, de azt mégsem mondhatják, hogy „használati utasítási film“.

Ha olyan terméket adsz el, amit üzembe kell helyezni a használat előtt, vagy pl. a programozása összetettebb, …szóval, aminek a használata bonyolultabb, mint egy kalapé, tenni fogsz a csomagolásába egy vaskos, több nyelvű kezelési és használati útmutatót - karbantartással, garanciális feltételekkel, biztonsági előírásokkal.
És ezzel tulajdonképpen össze is foglaltuk, miről szól az oktatófilm.

Egy ilyen filmmel meg tudod hosszabbítani a vásárlási élményt, elmondhatsz egyéb információkat, vagyis előkészítheted a terepet a következő vásárlásra: pl. bemutathatod a hasznos kiegészítőket, tartozékokat. Ha cégnek adsz el, a betanítási procedúra után is

elláthatod információval.

A szofveresek csinálják, miért ne csinálhatnád te is?

Komolyabban veszik majd a portékádat.

„How to… – Hogyan készül…“ filmek.

Na, ezek nagyon népszerűek az interneten.

Minden területen vannak mániákusok, akik minden információt felszívnak a kedvelt témájukban.

 

Az ilyen filmeket - persze, elsősorban a kis kézműves aktivitásokat - akár saját magad is felveheted. Vedd is fel, és tedd is ki az internetre!

Feltéve, ha egy beállításból, egy snittben meg tudod csinálni.

Ezernyi ilyennel találkozunk, van köztük kifejezetten szórakoztató is. Szóval, az ilyen filmekben nekünk nincs nagyon dolgunk, hacsak…

 

Ha a How to filmed több epizódos, nagyobb helyszínes, több szereplős, kedvezőtlen fényviszonyos, túl gyors vagy túl lassú, vagy netán ritkán megismételhető, jobb, ha profikat hívsz.

Vagyis bennünket.

ÁKOMBÁKOM RAJZOK HELYETT ADJ EGY ÖSSZESZERELÉSI FILMET A VEVŐDNEK!

HASZNOSABB LESZ A SZÁMÁRA, MINT GONDOLNÁD.

WEB2 FILMEK

VÁGJ EGY TORTÁT A NÉZŐK ARCÁBA! SZERETIK.

Mindent, ami nem játékfilm vagy TV-film, és nem a fent felsorolt filmek egyike nyugodtan sorolhatunk ide, feltéve, hogy már a megjelenésük is váratlan hatást kelt. Extrém váralant.
A vírusreklámoknak több évtizedes hagyományuk van, de az utóbbi időben - a megváltozott filmnézési szokások eredményeként - a filmek világában is megjelentek. Rövidek, villámtréfa szerűek, nagyszabásúak, vagy totál jelentéktelenek, váratlanok, vagy meghatóak...

Ezek a filmek szinte az abszurditásig kreatívak.

Mivel a vírusfilmek nézettsége minden józan tervet képes felülmúlni, megfontolandó, hogy egy cég megpróbálkozzon ezzel a műfajjal.

Nehéz megjósolni a sikerét, és könnyen bukta lesz, ha kilóg a lóláb,

ha süt róla, hogy valójában cégpromó. Ha csak nem a hirdető saját magáról beszél nem várt módon. (Az első Menthos/Coca Cola filmet ki csinálta?)

Mindezek miatt a legkifinomultabb kreatív felkészülést igényli, ha egy cég úgy határoz, hogy ezen a területen is megszólítja a vásárlóit. Cégen belül ilyen kreatívot kitalálni szinte lehetetlen. Annyira be vannak ágyazódva a hagyományos értékek

 

Az ilyen filmek rövid időre robbanásszerű érdeklődést tudnak generálni, szezonális termékeknél kifejezetten eredményes lehet.

Kifejezetten jó, ha a versenytárs tőkeerős, nagy marketinges

hagyományokkal rendelkezik. Meg lehet fricskázni jól.

HA A PROFESSZOROK ÉS AZ ARISZTOKRATÁK NEM A CÉLCSOPORTOD, CSINÁLTASS VELÜNK

EGY PÁR GERILLAFILMET. ÉLVEZNI FOGOD A SIKERÉT!

A film nem a legolcsóbb marketingeszköz, ezért többnyire a cégek nem is ezzel

gyújtják be a marketingrakétájukat. Amikor azonban egy film nélkülözhetetlenné válik

a sikerhez vezető úton, érdemes hozzáértő, tapasztalt partnert választani.

Magunkat ilyennek tartjuk. És szeretnénk ezt neked is bebizonyítani!